Regulamin pobytu w obiekcie
1. Doba pobytowa zaczyna się o godz. 16.00 i kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu.
2. Gość przebywający w obiekcie noclegowym zobowiązany jest do obowiązku meldunkowego i wypełnienia karty meldunkowej na podstawie danych z dowodu tożsamości.
3. Gość rozlicza się za zaplanowany pobyt w dniu przyjazdu.
4. Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
Opłata miejscowa jest wliczona w cenę pokoju.
5. W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
6. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
7. Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę.
8. Goście mogą korzystać bezpłatnie z sieci Wi-Fi zainstalowanej w obiekcie.
9. W przypadku apartamentów na piętrze, Goście zobowiązani są do zamykania okien dachowych przed opuszczeniem pokoju, jest to szczególnie istotne zwłaszcza w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych – opadów deszczu, silnego wiatru itd.
10. W przypadku Gości przyjeżdżających ze zwierzętami, prosimy o nie wypuszczanie zwierząt na terenie obiektu bez smyczy. Obowiązuje również całkowity zakaz wyprowadzania na teren trawników i przestrzeni wspólnych w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych zwierząt.
11. W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice. Gość powinien powiadomić właścicieli o zaistniałej szkodzie niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
12. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do pokoju wraz z pilotem do bramy wjazdowej z należytą starannością. W przypadku ich utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 150 zł.
13. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.
14. Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.
15. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
16. W celu poprawy bezpieczeństwa Gości, w obiekcie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni i mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb. Regulamin Monitoringu Wizyjnego jest dostępny na żądanie.
17. Dane osobowe: Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy że administratorem danych osobowych jest firma Katarzyna Kaszuba, ul. Pogodna 12 57-350 Kudowa Zdrój, e-mail: katarzyna_z@o2.pl. Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu, oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie w celach marketingowych dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie firmy, lub za pomocą skrzynki mailowej katarzyna_z@o2.pl.